אייל נ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 4

היתה חסרה קטיפתיות וגם הטעם היה יותר של רוטב עגבניות מאשר של מרק. אבל אכלנו והיה בסדר.

אנונימי | 19.06.2026
טליה ב.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 3

לא הורגש שהכילה אורז

טליה ב. | 30.05.2026
דורית  א.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

הזמנה חוזרת שלנו, מרק ממש ממש טעים

דורית א. | 31.01.2026
שני פ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

מדהים! קיבלתי את המנה הזו כצ'ופר בהזמנה הקודמת ואמרתי אני חייבת להזמין את זה שוב. התענגתי על זה כמה ערבים עד שנגמר :-(

שני פ. | 23.01.2026
שרה פ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

סמיך מאוד וטעים מאוד

שרה פ. | 01.01.2026
שרה פ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

מרק מעולה.

שרה פ. | 18.11.2025
שרה פ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

הזמנה חוזרת. מרק טעים מאוד וסמיך כמו שאנחנו אוהבים

שרה פ. | 07.11.2025
שרה פ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

סמיך ומעולה

שרה פ. | 02.11.2025
דורית  א.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

מרק מושלם, מנחם, טעים מאוד מאוד

דורית א. | 18.10.2025
חוה ס.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

טעים מאוד

חוה ס. | 04.10.2024
ירון י.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

טעים מאוד

ירון י. | 29.04.2024
רותי  ק.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 4

שימו לב שאין חתיכות גדולות והוא ממש כמו פירה

אנונימי | 06.03.2024
דולי ג.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 3

טעים אבל שמיך מעוד.

דולי ג. | 15.01.2024
עליזה ר.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

מאד טעים

עליזה ר. | 15.12.2023
חוה ס.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

נפלא. מירקם נהדר

חוה ס. | 11.02.2023
מיכאלה ז.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

מעולה

מיכאלה ז. | 23.01.2016
יואב צ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

נהדר

יואב צ. | 10.01.2016