היתה חסרה קטיפתיות וגם הטעם היה יותר של רוטב עגבניות מאשר של מרק. אבל אכלנו והיה בסדר.
אנונימי | 19.06.2026
היתה חסרה קטיפתיות וגם הטעם היה יותר של רוטב עגבניות מאשר של מרק. אבל אכלנו והיה בסדר.
אנונימי | 19.06.2026
לא הורגש שהכילה אורז
טליה ב. | 30.05.2026
הזמנה חוזרת שלנו, מרק ממש ממש טעים
דורית א. | 31.01.2026
מדהים! קיבלתי את המנה הזו כצ'ופר בהזמנה הקודמת ואמרתי אני חייבת להזמין את זה שוב. התענגתי על זה כמה ערבים עד שנגמר :-(
שני פ. | 23.01.2026
סמיך מאוד וטעים מאוד
שרה פ. | 01.01.2026
מרק מעולה.
שרה פ. | 18.11.2025
הזמנה חוזרת. מרק טעים מאוד וסמיך כמו שאנחנו אוהבים
שרה פ. | 07.11.2025
סמיך ומעולה
שרה פ. | 02.11.2025
מרק מושלם, מנחם, טעים מאוד מאוד
דורית א. | 18.10.2025
טעים מאוד
חוה ס. | 04.10.2024
טעים מאוד
ירון י. | 29.04.2024
שימו לב שאין חתיכות גדולות והוא ממש כמו פירה
אנונימי | 06.03.2024
טעים אבל שמיך מעוד.
דולי ג. | 15.01.2024
מאד טעים
עליזה ר. | 15.12.2023
נפלא. מירקם נהדר
חוה ס. | 11.02.2023
מעולה
מיכאלה ז. | 23.01.2016
נהדר
יואב צ. | 10.01.2016