שאלות ותשובות
לפניכם תשובות לשאלות שאולי רציתם לשאול.
חשוב לציין שדף זה, כמו גם הטקסטים האחרים באתר, כתובים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד
ותשובותינו מכוונות גם לנשים, ליחידות וליחידים.
אם יש לכן או לכם שאלה נוספת, פנו לשירות הלקוחות שלנו ונשמח לעזור - התקשרו ל- 03-7160699
איך מצטרפים לנבחרת הבשלנים של יאמי?
אנחנו תמיד שמחים לצרף בשלנים מוכשרים לאתר. לפרטים על הצטרפות יש ללחוץ כאן
בהצלחה!
מה טווח המחירים באתר?
טווח המחירים של המנות ביאמי, משתנה בהתאם לבשלנים השונים ולמנות שהזמנתם.
אם תשוו למחירי קייטרינג, בילוי במסעדה או אפילו לבישול בבית, תגלו שלהזמין ביאמי
כמעט תמיד משתלם לכם יותר- גם בגלל שהמנות מגיעות בגדלים משתנים ומספיקות למספר סועדים,
וגם בגלל החיסכון בנסיעה, בזמני הקנייה, הבישול והניקיון שאחרי.
האם אפשר להזמין ישירות דרך הבשלן?
בעיקרון כן, אם אתם מעדיפים. יחד עם זאת, ההזמנה מהאתר מאפשרת לכם
להזמין בשעות הנוחות לכם (מכל מקום בעולם), לבצע תשלום מאובטח, לצפות בהזמנות הקודמות,
ולהזמין שוב בלחיצת כפתור את אותה הזמנה.
הודות לשיטת העבודה שלנו עם הבשלנים, המחירים שתקבלו מהם ישירות זהים למחירים באתר.
איך מתבצע התשלום ביאמי?
התשלום ביאמי מתבצע באמצעות כרטיס אשראי, דרך Paypal או במזומן.
לאחר בחירת המנות יש לבחור את אמצעי התשלום המועדף עליכם.
למשלמים באשראי ישנה אפשרות לשלם בקליק אחד מבלי להכניס כל פעם את הפרטים - הסבר מפורט בהמשך.
ניתן גם למסור פרטי אשראי לבשלנים בטלפון.
ניתן לשלם בכל כרטיסי האשראי למעט אמריקן אקספרס.
אם תבחרו בתשלום במזומן, התשלום יתבצע לשליח שיגיע לביתכם עם ההזמנה.
ניתן לתאם עם הבשלנים תשלום באפליקציות כגון ביט או פייבוקס.
איך מתבצע תשלום מהיר באשראי?
במטרה להקל על חווית ההזמנה באתר, למשלמים באמצעות כרטיס אשראי יש אפשרות להשתמש בו אוטומטית בקניות הבאות.פרטי הכרטיס נשמרים באופן מוצפן אצל חברת הסליקה (ולא אצלנו)
ורק לבעל הכרטיס יש את האפשרות לעשות בו שימוש חוזר.
אתר יאמי עומד בתקן האבטחה הגבוה ביותר PCI בכל הנוגע לשימוש בכרטיסי אשראי.
מי הם הבשלנים והבשלניות של יאמי?
מי שמבשלים לכם הם אנשים שאוהבים לבשל ולהאכיל, ולכולם יש אהבה ענקית למטבח.
חלקם טבחים ותיקים, שעבדו שנים במסעדות ובתי מלון, וחלקם בשלנים חובבים חסרי רקע מקצועי.
עבור חלקם בישול ביתי זה העיסוק העיקרי וחלקם משלבים אותו עם עבודה או עסק נוסף.
כמו הרצונות שלכם, גם הבשלנים מגוונים - בגילאים שלהם, בסגנון הבישול ובמטעמים שהם מכינים.
בנבחרת הבשלנים של יאמי מבחר מגוון כדי שאף פעם לא ישעמם לכם ותמיד יהיה לכם טעים :)
כיצד ניתן להזמין מכמה בשלנים?
כדי להזמין ממספר בשלנים יש להשלים הזמנה מכל בשלן בנפרד.
כלומר, יש לסיים את כל תהליך ההזמנה מבשלן אחד, כולל התשלום, ולאחר קבלת אישור ההזמנה, יש להתחיל הזמנה חדשה מבשלן אחר.
דמי המשלוח בסך 15 ₪ יגבו עבור כל הזמנה בנפרד, ויתכן שההזמנה תגיע ב-2 משלוחים שונים,
כיוון שכל בשלן אחראי על המשלוחים של עצמו.
כמה זמן מראש כדאי להזמין את האוכל?
הבשלנים שלנו מכינים את האוכל עם קבלת ההזמנה מכם, ולכן, כדי להתכונן בהתאם,
הם צריכים לקבל את ההזמנה שלכם יום לפני שאתם רוצים את המשלוח.
במקרה של הזמנה גדולה במיוחד, אנחנו ממליצים לכם להזמין כמה ימים מראש,
כדי לאפשר לבשלנים להתארגן בזמן.
מי מבצע את המשלוחים ובאילו שעות הם מגיעים?
הבשלנים אחראים על המשלוחים, ולעיתים משתמשים בחברת שליחויות.
לכל בשלן שעות משלוח גמישות, לנוחיותכם, ויש לבחור טווח של שעה לקבלת המשלוח.
שעות המשלוחים מופיעות בעמוד התפריט.
איזה אוכל יש באתר?
ביאמי יש מאכלים מכל הסוגים: אוכל יומיומי, אוכל שמתאים לילדים, ארוחות שישי,
מאכלי עדות, אוכל לאירועים ולחגים, מאפים מכל מיני סוגים, אוכל בריא, קינוחים ועוד.
יש מנות טבעוניות באתר?
בוודאי! ישנם מטבחים המתמחים רק בבישול אוכל טבעוני ביאמי, ובנוסף, לחלק גדול מהבשלנים
שלנו יש בתפריט מנות טבעוניות. כל המנות הטבעוניות מסומנות בסימון הזה -
האם יש אוכל כשר?
יש בשלנים רבים ששומרים על כשרות בביתם והתפריט שלהם מוגדר כ"שומר כשרות".
לארועים או משרדים יש אפשרות לקבל ארוחות עם תעודת כשרות מטעם הרבנות.
צרו איתנו קשר לפרטים 03-7160699
האם ליאמי יש שירות לקוחות?
אתר כמו שלנו, שמחבר בין גורמים רבים ומתחייב לספק איכות גבוהה בכל הזמנה,
מוכרח להעניק שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר ולכן אנחנו זמינים עבורכם בכל עניין -
בטלפון 03-7160699 ובמייל service@yummi.co.il
אנו מתחייבים לתת לכם את השירות הטוב ביותר שנוכל!
האם אפשר לבקש מהבשלן בקשות מיוחדות?
בטח! זה היופי בהזמנות מיאמי - שאפשר, כמו בבית, להגיד מה אוהבים ומה פחות.
בכל תפריט באתר מופיעים מספר הטלפון וכתובת המייל של הבשלנ/ית -
ניתן לפנות אליהם ישירות לשאלות, בקשות והתייעצויות.
בעת ההזמנה תוכלו לרשום את הבקשות שלכם בשדות המיועדים לכך ליד כל מנה
ובשדה ההערות הכללי בעמוד הקופה.
איך אדע מה כמות האוכל שתגיע במשלוח?
כמות האוכל שמכילה כל מנה מצוינת תמיד בתיאור שלה בתפריט.
לרוב הכמות מצוינת במידת נפח (לדוגמא: 1 ליטר סלט)
או שמצוין גודל התבנית שבה מגיעה המנה (לדוגמא: עוגה בתבנית בקוטר 26 ס"מ).
עבור מנות שמגיעות ביחידות בודדות מצוין מספר היחידות שמגיע בכל מנה (לדוגמא: 3 קציצות במנה).
כאשר מצוין בתיאור המנה משקל של בשר/ דגים/ עוף הכוונה היא למשקל לפני בישול.
במה האוכל ארוז כשהוא מגיע הביתה?
האריזות בהן מגיע האוכל הן האריזות האיכותיות ביותר שיש.
האוכל מגיע לרוב בטמפרטורת החדר, ואם המנה דורשת חימום
היא תגיע בכלי שמתאים לחימום במיקרוגל/בתנור.
מתוך מודעות לסביבה ירוקה, כל הקופסאות ניתנות למחזור.
ניתן ומומלץ למחזר את הקופסאות בנקודות איסוף בקבוקי הפלסטיק.
האם אפשר לבטל הזמנה?
ניתן לבטל את ההזמנה, ללא חיוב,
מיד לאחר שליחתה באתר ולא יאוחר מ-24 שעות לפני שעת המשלוח המבוקשת.
הזמנה שתבוטל תוך פחות מ-24 שעות לפני שעת המשלוח המבוקשת תחויב במלואה.
הביטול חייב להיות בתיאום עם הבשלן או אתר "יאמי".
בתיאבון :)