<h1><span style="color: #ef3d49;">כל מה שצריך לדעת על הזמנת הנסיון קבלה ליאמי</span></h1> <span><br /></span>

מטרת הזמנת הניסיון היא לאפשר לך ולנו לחוות הזמנה אמיתית כמו שמגיעה ללקוח.ה.

הזמנת הניסיון היא מבחן קבלה ויש לך הזדמנות אחת לעשות עלינו רושם,

ולכן חשוב לנו לתת את כל הדגשים לפני.

אלו הקריטריונים החשובים שלפיהם אנחנו מחליטים את מי להעביר:

1. שירות – חווית ההזמנה היא לא רק האוכל עצמו אלא כל חווית השירות,

ואנחנו ביאמי מקפידים על רמת שירות גבוהה מאוד. מה זה אומר בעצם?

    א. אנחנו מצפים ממך להגיע בזמן שקבענו ולעדכן אם יש איחור.

    ב. השירות ביאמי הוא בישול לפי הזמנה ומאפשר ללקוחות לתת הערות ובקשות מיוחדות.

       הבקשות שלנו מפורטות במייל שנשלח אליך.

       במידה ויש מנה שלא ניתן להתאים לבקשות שלנו וזה יפגע בטעמים שלה, יש לעדכן אותנו ונחליט יחד
        אם להשאיר אותה כמו שהיא או להחליף אותה במנה אחרת.

    ג. תקשורת מול הלקוחות – אנחנו במקרה הזה הלקוחות שלך. אם יש עדכונים, שינויים, כל דבר שאנחנו
       צריכים לדעת חשוב לשמור על תקשורת פתוחה כבר מהשלב הזה.

2. אסתטיקה – קודם כל אוכלים עם העיניים. חשוב לנו לחוות את מה שהלקוחות יקבלו:

    א. נראות האוכל- איך האוכל נראה בתוך האריזה.

    ב. כתב קריא עם כל הדברים שאנחנו צריכים לדעת – לדוגמא

       שמות המנות, רוטב שהולך ביחד עם מנה וכו'.

3. תפריט – חשוב לנו לבדוק את היצירתיות והמגוון באוכל.

    א. דיברנו על הדגשים לכך בשיחה הטלפונית.

    ב. יש לשים לב לדוגמא שאין את אותו רוטב/תיבול בכמה מנות בהזמנה.

4. אוכל - כמובן שהכי חשוב שהאוכל יהיה איכותי וטוב.

בהצלחה!