קציצות בקר ברוטב עגבניות טריות
קציצות בקר ברוטב עגבניות טריות
ג'קי מבשל

ג'קי מבשל

אני מבשל בחום ובאהבה כפי שאני מבשל לבני ביתי, האוכל נעשה כל בוקר והפרודוקטים טריים. אני בעל ניסיון במטבח למעלה מ- 40 שנה, עבדתי במסעדות, בתי מלון וקייטרינג.
ניתן להזמין אוכל לאירועים עד 150 איש עם...

קראו עוד »

ימי המשלוחים תלויים בישוב

עוד מהמטבח של ג'קי מבשל »

תיאור המנה:

קציצות בקר ברוטב עגבניות שילדים אוהבים! 

המנה מתאימה לילדים ואינה חריפה. 

להוספת חריפות יש לרשום ב"הערות לבשלן" בעגלת הקניות 



תכולת מנה:

מנה כוללת 3 קציצות

כמות:
מינימום 2 פריטים
מרכיבים עיקריים:

בשר בקר טחון, עגבניות, בצל, תפוח אדמה, פטרוזיליה, פלפל, מלח, עלי דפנה, שמן קנולה

הוראות חימום והגשה:

מיקרו

הוראות אחסון והקפאה:

מקרר- 5 ימים
הקפאה- חודש

מנות נוספות מהמטבח של ג'קי מבשל :

חוות דעת לקוחות

ריקי מ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

קציצות ביתיות, עסיסיות וטעימות

ריקי מ. | 20.06.2026
נועה ש.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

הילדים חיסלו ולא הספקתי לטעום בכלל

נועה ש. | 14.06.2026
אריאל  ח.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

טעים מאד. מזכיר את הקציצות של סבתא

אריאל ח. | 13.06.2026
ריקי מ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

נכון שזו ארוחת ילדים אבל גם בעלי הגרגרן אוהב. איזה כיף לי :)

אנונימי | 02.06.2026
Avital S.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

מנה נהדרת, בשר איכותי וטעים

Avital S. | 31.05.2026
אביה מ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

מעולה, כמו תמיד

אנונימי | 17.05.2026
ריקי מ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

קציצות עסיסיות וועימות

אנונימי | 01.05.2026
Ayelet G.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 4

מנה טובה

Ayelet G. | 29.04.2026
ענת פ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

טעימות

ענת פ. | 29.04.2026
ענת פ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

מנה טעימה

ענת פ. | 29.04.2026
ערן ס.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

הקציצות היו מעולות, עסיסיות ומלאות רוטב

ערן ס. | 16.04.2026
ריקי מ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

עסיסיות וטעימות. אהובות על הקטנים ועל המבוגרים

אנונימי | 11.04.2026
ריקי מ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

אמנם לא נועדו לליל הסדר, אבל נקנו כי הם פשוט טעימות ואהובות על הילדים ועל המבוגרים

אנונימי | 02.04.2026
ריקי מ.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

עסיסי וטעים והפעם אנחנו אכלנו ולא הנכדים:)

אנונימי | 19.03.2026
Tali B.
1 2 3 4 5
דירוג כללי: 5

טעימה מאוד. הילדות שלי מאוד אהבו

Tali B. | 12.03.2026
6395