סגנון מטבח: אוכל ביתי אקלקטי - השפעות מהמטבח הישראלי והים תיכוני, המטבח העדתי, האירופאי ומזרח רחוק
מינימום להזמנה במשלוח: תלוי בישוב אליו המשלוח
מינימום להזמנה באיסוף עצמי: 100 ₪
אזור חלוקה: גבעתיים, רמת גן ותל אביב
איסוף עצמי: גמיש יותר בזמנים לנוחיותכם.
שם פרטי ומשפחה: אורי בירון
זמני פעילות: תלוי בישוב אליו המשלוח
נולדתי וגדלתי בירושלים בבית ייחודי ולא שגרתי. האהבה לאוכל היא כנראה מולדת אצלי...
את ההשראות שלי ספגתי כבר מילדות מטיולים בארץ וברחבי העולם ובעיקר מסבתא חנה ז"ל שהייתה קונדיטורית ובשלנית לא מהעולם הזה, ואני מנסה לשמר את המטבח שלה ככל יכולתי מאז שנפרדנו. כבר בגיל 10 נכנסתי למטבח והתחלתי לגלות אותו, חקרתי וערכתי ניסיונות קולינריים על דרי הבית, ספגתי ולמדתי מכל הבא ליד. הבישול מאז ומתמיד היה הדרך שלי לבטא את עצמי ואת היצירתיות שבי. אחרי הצבא למדתי בישול וקונדיטוריה בתדמור ועבדתי במסעדות רבות.
סגנון הבישול שלי שואב השראה מהארץ המדהימה שלנו, מהמטבחים העדתיים המפוארים וממטבחים וטעמים מרחבי העולם, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים וטריים כדי שאתם תהנו כמה שיותר.
טעים מאוד. מזמינים שוב ושוב.
שרי ר. | 19.06.2026מנות מעולות כמו תמיד ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
שרי ר. | 13.06.2026התפריט של אורי ייחודי ואנחנו אוהבים להזמין ממנו מנות טעימות שאף בשלן אחר לא מציע. אורי תמיד נענה ברצון לבקשותינו המיוחדות לגבי שינויים במנות ולגבי שעת המשלוח. המנות נארזו היטב והגיעו חמות כך שניתן היה להגיש אותן לשולחן מבלי צורך בחימום נוסף. הכי טרי שיש, הכי טעים שיש.
יאיר ק. | 08.06.2026בשלן מדהים, תמיד נהנים מאד מהמנות הנפלאות שלו.
איריס ק. | 05.06.2026כתמיד אצל אורי- האוכל היה מצוין, המנות נדיבות, האריזה מוקפדת וכמובן האוכל הגיע בזמן. אורי קשוב לבקשות מיוחדות. הוא בשלן מעולה.
נחמה ב. | 31.05.2026גם הפעם נהננו מאד מכל המנות שאורי הכין. האוכל הגיע חם, ארוז היטב ובזמן המבוקש. אין ספק שנחזור ונזמין שוב.
יעל ק. | 26.04.2026טעים מאוד. אורי מכין אוכל משובח ואנחנו מזמינים שוב ושוב ✨️✨️✨️✨️✨️
שרי ר. | 26.04.2026אין הרבה מה לחדש לאחר 37 הזמנות מאורי... גם הפעם נהננו מאד מהמנות, שהגיעו חמות והלכו ישר לשולחן הצהריים ללא צורך בחימום נוסף. אורי דחה את מועד המשלוח והקדים את שעת המשלוח, לבקשתנו. אורי תמיד קשוב לבקשותינו לשינויים במנות. המשלוח נארז היטב, כמו תמיד. אין ספק שנחזור ונזמין ממנו.
יעל ק. | 22.02.2026נהדר כמו תמיד. כל המנות של אורי משובחות מאוד ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
שרי ר. | 07.02.2026אוכל טעים ומוקפד. אורי התחשב בבקשה מיוחדת והיה נדיב
אנונימי | 01.02.2026נהנינו מכל המנות שאורי הכין עבורנו. המנות נדיבות בגודלן והגיעו חמות כך שיכולנו מיד לשבת ולאכול אותן, ללא צורך בחימום נוסף. אורי הביא את המשלוח בזמן המבוקש.
יעל ק. | 13.01.2026ההזמנה הספציפית הזו היתה לארוחה והיתה ממש וואו! כולל הכל!!! פירוט בהמשך.
איריס ק. | 06.01.2026האוכל של אורי מאוד משמח אותנו 🩷 כל פעם מחדש. המנות טעימות טריות וכולם מתפעלים. פשטידת הבצלים ממש סוף הדרך. סלט הסלק בתוספת גבינה פשוט אי אפשר להפסיק לאכול... פעם ראשונה שהזמנתי רולדת שוקולד והיא ממש וואוו!!!
שרי ר. | 03.01.2026אורי יש לו אוכל מאוד!!! משמח 😊😊 טעים ומושקע חבל על הזמן. מזמינה ממנו שוב ושוב.
שרי ר. | 09.12.2025אורי בשלן מצוין! שומר תמיד על סטנדרט גבוה של אוכל, אריזות מתכלות ודיוק בזמנים.
נחמה ב. | 28.11.2025