סגנון מטבח: אוכל ביתי עם התמחות במאכלים איטלקיים. תיבול מאוד עדין, רק מלח , פלפל שחוד גרוס ועשבי תיבול !
מינימום להזמנה במשלוח: תלוי בישוב אליו המשלוח
מינימום להזמנה באיסוף עצמי: 100 ₪
אזור חלוקה: שרון, תל אביב והמרכז, בקעת אונו ופתח תקווה
איסוף עצמי: בשעות 14.00-21:00 מכפר סבא
שם פרטי ומשפחה: ורד טול
זמני פעילות: תלוי בישוב אליו המשלוח
אני בעלת ניסיון של מעל ל-50 שנה בבישול. המטבח שלי מתאפיין בבישול ביתי, פשוט, טעים ומזין והכי חשוב- ללא חומרים משמרים.
אני מבשלת באהבה מגוון ענק של מנות, עם ריחות וטעמיים ייחודים. מזמינה אתכם להיכנס ולצלול לתפריט שלי...
אני מקבלת בשמחה גם הזמנות לאירועים פרטיים. אשמח להרכיב תפריט במיוחד לאירוע שלכם.
סבבה לגמרי
אביעד ר. | 19.06.2026היה משלוח ממש מושלם. תודה רבה ורד על בישול נפלא!
גילי פ. | 16.06.2026תודה לורד על שירות מעולה ואוכל טעים
אלי צ. | 13.06.2026המנה הגיע באיחור של שעה וחצי ללא הודעה מהבשלנית והאוכל הגיע ממש תפל ולא טעים
אנונימי | 12.06.2026היה מעולה. הכל היה נפלא ומנת הניוקי במתנה היתה נהדרת. תודה רבה ורד
גילי פ. | 04.06.2026אוכל ביתי מעולה! הילדים טרפו, במיוחד את הניוקי, את הלזניה, ואת העוף ברוטב שמנת פטריות. ורד היתה מקסימה, התקשרה אליי מראש לוודא כמויות ומועד הגעת המשלוח. אני מאוד ממליצה ובטוחה שנזמין ממנה שוב בעתיד!
מיכל א. | 04.06.2026ורד היא בשלנית הדגל שלנו.
איתן ב. | 31.05.2026מאוד מאכזב. עוף לא טרי, פסטה שהרוטב בה היה נוראי.
אנונימי | 31.05.2026היה מושלם, ארוחת חג נפלאה, הכל ממעשי ידיה של ורד המדהימה! תודה רבה!
גילי פ. | 22.05.2026קדירת עוף בערמונים - היתה מנה טובה אם כי הרוטב היה מימי מאפה בשר בבצק עלים היה מאד מלוח ולא טעים כדורי בשר ברוטב עגבנעות היו בסדר
אנונימי | 10.05.20262 מנות העוף מעולות וגם הקציצות. האמת שהכל היה טעים
אטה פ. | 03.05.2026היה נהדר כמו תמיד
גילי פ. | 01.05.2026היה ארוז יפה וטעים
עינבל ב. | 23.04.2026אני לקוח קבוע ומרוצה. קצת יקר אבל שווה
אנונימי | 17.04.2026אורי, נכדי בן העשר אמר על הלזניה של ורד שהיא "מעולה בטירוף"! בני המשפחה הסכימו שהאוכל היה ביתי וטעים. מה אומר ומה אדבר? ורד בשלנית מצוינת ואני מתכוננת להזמין שוב ושוב מהמעדנים שהיא מכינה. תודה רבה ורד יקרה!
נעמי ג. | 10.04.2026